Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
kolme päivässä kirjoitti:800 koirahyökkäystä vuodessa !!! Ja määrä ollut vuonna 2018 edelleen kasvava![]()
Pelkästään poliisin rekistereihin asti menneitä tapauksia ollut siis lähes 3 päivässä. Jä näissä tapauksissa on varmaankin ollut aina kyse vähintään hoitoa vaativista puremahaavoista ja vammoista kun eihän kukaan varmaan tee ilmoitusta "naapurin sesse juoksi meidän mustin lähelle ja haukkui rumasti" (eikä sellasia varmaan laitettaisi mihinkään tilastoihin) vaan ilmoitus tehdään kun on tullut vammoja ja perätään ellin laskuille tai koiran menetykselle maksajaa
JMTNT kirjoitti:Minä olen sitä mieltä, että yleisillä paikoilla kuljettaessa jokaiselle pitää antaa tilaa. Koskaan ei voi tietää vastaantulevasta mutta itse pitää huolehtia, että ei aiheuta häiriötä. Mulla kauhutapaus oli koiran kanssa kävelytiellä mopoilija, joka ohitti koiran ihan läheltä ja koira vaistonsa mukaan käänsi päänsä taaksepäin, jolloin oli vähällä, ettei mopoilija törmännyt koiraa päähän, jolloin koira varmasti oli joutunut kovan iskun kohteeksi.
JMTNT kirjoitti:Umac "Me ymmärrämme koiran reagoinnin, se ok, mutta oma velvollisuus on hallita."
Kysyn sinulta ymmärtääkö jokainen ison koiran omistaja koiransa reagoinnin. Ja vastaan, että Ei.
JMTNT kirjoitti:Mella moi, milläs ennustat koiran käyttäytymisen jos häirikkö, kuten tässä tulee takaa päin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa