Hesburger vai McDonald's?

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Re: Hesburger vai McDonald's?

ViestiKirjoittaja Mella M » 01.07.2023 20:22

Mä kävin tämän ketjun "innoittamana" myös Hesessä pari viikkoa sitten. Olin vieraassa kaupungissa ja yksi työkeikka venyi pitkäksi ja mulla oli heti perään yks toinen meno ja ainoa ruoka mitä ehdin hakea, niin siitä läheltä joku Hesen ruoka. En ole varmaan vuosiin käynyt, mutta sitten ajattelin, että kai ne on edes vähän parantuneet. Otin juustoaterian. Ja voi jeesus. Se hampurilainen oli niin pieni, että mä en tiedä mistä ne edes löytää niin pieniä sämpylöitä. Ranskalaisia taas oli mun mielestä paljon siihen hampurilaisen kokoon nähden. En yhtään ihmettele, että joku voi vetää noita juustoja kuulemma vaikka kuinka monta kerralla. Hirvee pettymys se oli kyllä. Seuraavana päivänä meninkin ystäväni pitämään bistroon syömään ihan oikeaa ylämaankarja burgeria ja ei tarvinnut edes ranuja, kun nälkä lähti pelkällä burgerilla.
Mella M

ViestiKirjoittaja Vieras » 01.07.2023 20:51

Eikö Hesen normi- ja juustohampparithan on aina olleet samaa kokoa kuin lastenaterioissa? Ja juusto niin ällö muutenkin. Kerroshamppari ja mega on ok, enkä ole huomannut pihvien pienentyneen. Kanatortilla on myös ok.
Olen eläessäni kahdesti käynyt mäkkärissä, kolmatta kertaa en rahojani tuhlaa ällömajoneesimössöön. Silloin jos epäterveellistä mättöä haluan niin valinta on Hesburger.
Vieras

ViestiKirjoittaja Fran » 01.07.2023 21:39

Musta Hesen juustohampurilaisen pihvi on ennen ollut halkaisijaltaan suunnilleen sämpylän kokoinen, ja nykyään se on reilusti pienempi. Ja mun mielestä sämpyläkin on vähän kutistunut.

: Edit: Googlen kuvahaku todisti pihvin kutiatumismen todeksi.
Fran

ViestiKirjoittaja Vieras » 01.07.2023 22:03

Joo juustohampurilaisen pihvin koosta en tiedä kun en niitä syö. Tympeää jos entisestään pienentynyt kun hinta varmaan sama?
Vieras

ViestiKirjoittaja Fran » 02.10.2023 15:04

Hinta on noussut, kuten kaiken muunkin hinta Hesellä.

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 02.10.2023 15:04
Fran

Edellinen

Paluu Rekisteröimättömät