Erilaisia unia

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Erilaisia unia

ViestiKirjoittaja Unista » 27.10.2022 07:32

Näen säännöllisesti unta tekstiviestin äänestä. Tai uni tai ei niin mukamas kuulen selvästi viestiäänen johon sitten herään ja luulen saaneeni viestin. Enkä ole saanut. Miten voi niin selvästi "unen läpi" sen äänen kuulla kun sellaista ei kuitenkaan ole?
Eilenkin heräsin viestiääneen kello 5.50 ja pelästyin mitä on tapahtunut kun tähän aikaan viesti tulee. Ei ollut puhelimessani mitään viestiä eikä muutakaan ilmoitusta. Katsoin miehenkin kännykän eikö sielläkään mitään. Hänellä siis sama viestiääni ja juuri sen äänen aina unessa kuulen.
Käykö muille samanlaista?! Tosi outoa. Ja ei tosiaan ole mitään ilmoitusääniäkään päällä eli se on oikeasti unta se ääni.
Unista

Re: Erilaisia unia

ViestiKirjoittaja msk » 27.10.2022 12:02

Mulla kuuluu puhelimesta joku viestin merkkiääni mutta missään ei ole mitään viestiä.
You don´t have a soul.
You are a Soul,
you have a body.

C.S Lewis
msk
Ketomummo

ViestiKirjoittaja Unista » 04.02.2023 23:29

Jotkut esim.sovelluspäivitykset voivat piipata. Mutta minulla ne äänet eivät ole samat kuin minulla on viestiäänenä. Ja muutenkin on jo selvää että jostain syystä tällaisia unia näen mutta on vaan outoa.
Unista

ViestiKirjoittaja Purrfect » 05.02.2023 14:03

Juu nykysin piippaa taustalla ajoittain jokin ilmoitus mistä ei tule merkintää mihinkään. Mulla tosin pelkällä värinällä mutta kuitenkin.

Minä taas joskus muka herään ovikellon soittoon vaikka unessa ei ovikelloa kukaan soittaisikaan. Säpsähädän hereille siihen muka ääneen (hereillä ollessa aina saan sätkyn siitä kun kovaääninen), mutta kissatkin nukkuu sikeästi eli ei se oikeasti ole soinut. Ensimmäisillä kerroilla kävin kyllä ovisilmästä tarkistamassa kun oli niin realistinen ääni. Miksipä se soisikaan varsinkaan yöllä. Kaipa aivot haluaa vaan tehokkaan herätyskeinon joskus :D
Purrfect

ViestiKirjoittaja Umac » 05.02.2023 16:16

Minulla tärähtää esim. sääsovellus, siis kun luuri on värinällä.
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

Paluu Rekisteröimättömät