Mitä yo juhliin päälle?

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Mitä yo juhliin päälle?

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.05.2024 07:17

https://kotiliesi.fi/juhlat/mita-paalle ... vieraalle/

Ei tosiaan ole varaa villaan tai silkkiin, mutta just ohut pitsihelmainen farkkumekko löytyisi, sekä pari hm-tasoista trikoomekkoa. Onko parempi jättää menemättä kuin lähteä joku näistä päällä juhliin?
Vieras

Re: Mitä yo juhliin päälle?

ViestiKirjoittaja juhliin » 16.05.2024 08:46

Otsikon luettuani ajattelin heti että mekko. Mekkoja on näkynyt yo-juhlissa, ja kyllä monenlaista muutakin vaatetta. Mutta aika juhlavaa pukeutuminen on kyllä ollut. Mä valitsisin niistä mekoista sen mikä näyttää juhlavimmalta ja kesäisimmältä. En ehkä laittaisi sitä farkkumekkoa, mulle itselleni farkku on arkinen materiaali. Mä laittaisin siistimmän ja juhlavamman niistä trikoomekoista. Olisko sulla siihen joku huivi tai jakku tai siisti neuletakki yläosaksi? Jollain sellasella saisi varmaan tyylikkyyttä ja juhlavuutta siihen mekkoon.

Ja jaan tuskasi, joudun itse miettiä juhlapukeutumista ihan samalla tavalla. Mut sanon että mene ihmeessä niihin juhliin :) Hae vaikka kirpputorilta siihen mekkoon joku iso huivi tai tyylikäs pikkulaukku kaveriksi!
juhliin

ViestiKirjoittaja juhliin » 16.05.2024 08:50

^ Eikä siellä juhlissa kaikki ole niin viimeisen päälle vetimissä, onneksi! En ainakaan mä ole ollut :lol: Kunhan ei missään verkkareissa tai paskaisissa kengissä mene... Mekko päälle, iloinen mieli ja menoksi vaan! :)
juhliin

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.05.2024 09:22

Tuo farkkumekko siis ei ole denimiä vaan ohutta puuvilakangasta joka on vaaleansinistä ja joka on tehty näyttämään kuin olisi ikään kuin farkkua. Valkoiset pitsit hihansuissa ja helmassa. Joo, hankalalta tuntuu juhla-asun löytäminen, kun uuteenkaan ei varaa ole, eikä kirpparilta ole löytynyt.
Ap
Vieras

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 16.05.2024 09:29

Ilman muuta menet juhliin ja minusta tuo farkkumekko kuulostaa ihan passelilta, sehän on vähän fiinimpi versio farkusta eikä mitään kivipestyä revittyä materiaalia. Pitsit tekee siitä juhlavamman.
Tiibetinhelmi

ViestiKirjoittaja juhliin » 16.05.2024 10:05

Tuo farkkumekkohan kuulostaa hirmu kivalta ja juhlavalta, en tajunnut äsken. :)
juhliin

ViestiKirjoittaja juhlat » 16.05.2024 10:07

Ja se farkkumekko on varmaankin juhlavampi valinta kuin trikoomekko. Kuulostaa ainakin kuvauksesi perusteella oikein hyvältä ja just sopivalta vaatteelta yo-juhliin.
juhlat

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.05.2024 10:35

Kiitos rohkaisusta, ehkä kehtaan sen nyt sitten laittaa :D
Ap
Vieras

ViestiKirjoittaja juhliin » 16.05.2024 10:57

Ilman muuta! Ei mitään stressiä! :)
juhliin

Paluu Rekisteröimättömät