Uusia sarjoja tai elokuvia joille saa nauraa

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Uusia sarjoja tai elokuvia joille saa nauraa

ViestiKirjoittaja naurupidentääikää » 08.05.2024 09:00

Oletteko katsoneet hiljattain, about muutaman vuoden sisään joitain sarjoja tai elokuvia joita katsoessa on saanut nauraa ihan kunnolla?

Itselleni ei ole tullut viime aikoina vastaan mitään uusia komediajuttuja, onko niitä edes tehty?? Törmäsin kuitenkin netflixissä sellaisiin sarjoihin kuin The sound of your heart (ykköskausi oli hyvä, kakkosessa oli eri näyttelijät ja se latisti) ja Business proposal, jotka eivät ole (kai?) mitään ihan uusia, mutta niitä katsoessa sai kyllä nauraa :D
naurupidentääikää

Re: Uusia sarjoja tai elokuvia joille saa nauraa

ViestiKirjoittaja naurupidentääikää » 08.05.2024 09:04

Unohdin kirjoittaa loppuun että ei ole siis pakko olla mitään uunituoreita tai parin vuoden sisäisiä elokuvia/sarjoja :) voi hyvin kertoa myös vanhempiakin :)
naurupidentääikää

ViestiKirjoittaja Umac » 08.05.2024 10:35

Luottomies, Areenassa? Kolmeko kautta niitä on.
Leffaa en ole nähnyt.
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

ViestiKirjoittaja *kiranas* » 08.05.2024 10:53

^ ääni luottomiehelle.

itse inhoan suomalaisia sarjoja sun muita suomeksi puhuttuja, laulettuja juttuja, ja luottomies kyllä iski, se on jotenkin sellanne sopivan urpo meininki. ei räävitöntä, mutta just tollasta, että ehkä jollekin voisi oikeasti sattua ja tapahtua asioita :mrgreen: ja kari ketosesta joka kerta ajattelen sen toista ammattia (psykoterapeutti) kun näen sen tvssä.

sunnuntailounas-sarjaa joskus ohi mennen olen katsonut. alussa vaikutti hauskalta ja nyt ehkä itselle se on vähän lässähtänyt. ketonen siinä on terapeutti, jota ei koskaan näe, mutta on äänessä kuitenkin.

siskonpedistä tykkäsin aikoinaan, mutta en tiedä toimisiko se enää. uusintana se on jossain pyörinyt.
❤ somewhere between hello and goodbye,
there was so much love ❤
*kiranas*

ViestiKirjoittaja TlGER » 08.05.2024 13:07

Mä oon tässä viime aikoina katsonut pitkästä aikaa Pikku-Britanniaa, sille saa kyllä hekottaa kitarisat levällään. Paras komediasarja ikinä, ei samanlaisia enää tehdä.
TlGER

ViestiKirjoittaja Hetuli » 08.05.2024 16:25

Siskonpeti taitaa löytyä Areenasta.
Luottomies saa minultakin äänen. Vähän samantyyppinen on Modernit miehet mutta häviävät kyllä hauskuudessa.

Viimeksi nauroin kun katsoin 70 on vain numero-elokuvaa. Oli aika älytöntä touhua.
Jos poliitikoille haluaa nauraa niin Noin Viikon Uutiset löytyvät myös Areenasta.

En nyt keksi yhtään ulkomaalaista suositusta. Tuntuu ettei komediasarjoja juuri tehdä.
Hetuli

ViestiKirjoittaja Ul.rika » 08.05.2024 18:58

Ei ole itselläni mitään suoratoistoja, ja muutenkin vähän katson televisiota. Nyt katsoin muutama päivä sitten Hokkarihemmot-elokuvan joltain kanavalta. Ei uusi elokuva,ei kovin vanhakaan, mutta hauska. Itseasiassa niin ääliöhölmö, etta nauratti se hölmöily.
1980-luvulla tehtiin vastaavia hölmöilyelokuvia, ja tämä oli nyt pitkästä aikaa sitä tuotosta.
Ul.rika

ViestiKirjoittaja Mea » 09.05.2024 04:41

One word: Family Guy. Kolmas kierros menossa ja edelleen tikahdun. Vaatii kylläkin omanlaisensa huumorintajun, ja englannin kielen taidon, koska homma menee sellaisella vauhdilla että lienee mahdoton tekstittää, plus sisältää sanaleikkejä.
Mea

ViestiKirjoittaja Iidis79 » 09.05.2024 08:21

TlGER kirjoitti:Mä oon tässä viime aikoina katsonut pitkästä aikaa Pikku-Britanniaa, sille saa kyllä hekottaa kitarisat levällään. Paras komediasarja ikinä, ei samanlaisia enää tehdä.

Tykkäsin kanssa. Nythän se on suunnilleen cancelöity. Onneks on dvd:t.
Iidis79

ViestiKirjoittaja Umac » 09.05.2024 13:47

Luottomiehissä minulla on kausien suosikkijaksot ja voin edelleen katsoa Rännimiehet toistamiseen, nauran joka kerta ihan ääneen! :mrgreen:
Lusun tyyli, Ketosen ilmeet ja ideat on vain ihan poskettomia, omaan huumorinappiin osuen. Mutta nämä kun niin ihmiskohtaisia juttuja joten voin hyvin kuvitella, ettei toimi kaikilla.
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

Paluu Rekisteröimättömät