Oma TOP10-listani voisi näyttää tältä. Toki asia voi muuttua, kun näkee varsinaiset lavashowt.
1. Malta
2. Viro
3. Saksa
4. Ruotsi
5. Sveitsi
6. Kypros
7. Ranska
8. Luxemburg
9. Norja
10. Itävalta
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti:Katsoisin torstaina, haluaisin kovasti nähdä Erikan esityksen. Mutta ei mulla ole mitään saumaa valvoa noin myöhään. Lähempänä heräämisaikaa kuin nukkumaanmenoaikaa! Kai se on katsottava areenasta seuraavana päivänä, pyh. Tykkään siitä kun Erika on ihan yksin lavalla, ei tanssijoita eikä mitään. Se on melkoista. Biisiä en kunnolla edes muista kun olen kuullut vain kerran, mutta siinä taidettiin hokea "lankesin loveen" mikä on mulle ihan vieras sanonta. Se aikalailla häiritsee kun en tiedä mitä se edes tarkoittaa! Kai se joku oikea sanonta on mutta olen onnistunut ohittamaan koko ikäni.
Kansanperinteessä lovi on myyttinen tila, jonkinlainen kulkureitti näkymättömään maailmaan tai tuonpuoleiseen. Loveen lankeamisesta on puhuttu kuvattaessa noitien, samaanien tai tietäjien matkoja toiseen maailmaan ja irtautumista ympäröivästä todellisuudesta transsinomaisen tilan kautta.
Titaanijäärä kirjoitti:Tuo loveen lankeaminen on todella vanha termiKansanperinteessä lovi on myyttinen tila, jonkinlainen kulkureitti näkymättömään maailmaan tai tuonpuoleiseen. Loveen lankeamisesta on puhuttu kuvattaessa noitien, samaanien tai tietäjien matkoja toiseen maailmaan ja irtautumista ympäröivästä todellisuudesta transsinomaisen tilan kautta.
Koko juttu:
https://kotus.fi/tallast-se-on-ku-lovveen-lankee/

Toisaalta nyt en katsonut umk: takaan, sillä vaklasin biisit etukäteen ja totesin puppyn diskauttamisen jälkeen että ei maksa vaivaa!
Fran kirjoitti:Olipa tylsiä ja huonoja biisejä. Pienten pätkien perusteella toka semifinaali on parempi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Darre ja 8 vierailijaa