Mitä itse tehtyyn mysliin, vinkkejä?

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Mitä itse tehtyyn mysliin, vinkkejä?

ViestiKirjoittaja muesli » 14.09.2024 15:15

Tein ensimmäistä kertaa itse ja laitoin vähän soijahiutaleita, rusinoita ja reilusti kevyesti paahdettuja cashewpähkinöitä (Prismasta Anyday-merkkisiä jos jotakuta kiinnostaa :mrgreen: ) ja herttinen sentään kun tuli hyvää! Söin kaiken ennenkö kerkesin miettiä mitä muuta siihen voisi laittaa vielä sekaan :lol:

Mitä te laitatte mysliin?
muesli

Re: Mitä itse tehtyyn mysliin, vinkkejä?

ViestiKirjoittaja muesli » 14.09.2024 15:31

Niin ja siis jotakin täyteainetta tuo mun myslini kaipaisi koska se on muuten sellanenkin kaloriapommi :P ettei paremmasta väliä. Mikä olisi rapsakkaa ja vähäkalorista? Kaurahiutaleita en voi syödä.
muesli

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 14.09.2024 16:09

Miten olisi jotkut kuivatut marjat? Kuivattu puolukka tai vaikka tyrni? Itse tykkään noista myslissä. Ja se pähkinä on tosiaan aivan ehdoton.
Tiibetinhelmi

ViestiKirjoittaja Kaktus2 » 16.09.2024 12:13

Laitan mitä milloinkin kaapista sattuu löytymään :D Pohjana yleensä kaurahiutaleita, lisäksi auringonkukansiemeniä, seesaminsiemeniä, rusinoita, pähkinöitä, chiansiemeniä, kuivattuja marjoja, kookoshiutaleita, mantelijauhetta/rouhetta... joskus kippaan jopa muropussista loput 'purut' pohjalta myslin joukkoon. Eipähän mene hukkaan nekään.
Kaktus2

Paluu Rekisteröimättömät