Kirjoittaja Avokaado » 23.06.2026 15:46
Kävin pitkästä aikaa vaatekaupoissa ja hain kevyitä kesähousuja, sellaisia lähinnä normaalin näköisiä, yksivärisiä. Mitä löysin: kaameita leveälahkeisia, jonka toinen puntti heiluu idässä ja toinen lännessä, ei kiitos, rypistyvää pellavaa, ei kiitos tai riemunkirjavia pellehousuja, ei kiitos. Ja muutenkin vaatteet olivat niin outoja, ryppyisiä, aivan kuin jo valmiiksi käytetyn oloisia, ei kiitos. Mistä saa ostaa ns. tavallisia vaatteita, ihmettelen vaan!?
Yhdestä liikkeestä löysin nätin t-paidan ja collegepaidan, mutta toisen hinta oli 85 ja toisen 185 euroa. Juu, ei kiitos niitäkään pelkän hinnan vuoksi. Joku raja sentään pitää vaatteen hinnalla olla. Jäin ilman ostoksia, joten käytän vanhoja vaatteitani.
En myös tilaile vaatteita mistään nettikaupoista.
Kävin pitkästä aikaa vaatekaupoissa ja hain kevyitä kesähousuja, sellaisia lähinnä normaalin näköisiä, yksivärisiä. Mitä löysin: kaameita leveälahkeisia, jonka toinen puntti heiluu idässä ja toinen lännessä, ei kiitos, rypistyvää pellavaa, ei kiitos tai riemunkirjavia pellehousuja, ei kiitos. Ja muutenkin vaatteet olivat niin outoja, ryppyisiä, aivan kuin jo valmiiksi käytetyn oloisia, ei kiitos. Mistä saa ostaa ns. tavallisia vaatteita, ihmettelen vaan!?
Yhdestä liikkeestä löysin nätin t-paidan ja collegepaidan, mutta toisen hinta oli 85 ja toisen 185 euroa. Juu, ei kiitos niitäkään pelkän hinnan vuoksi. Joku raja sentään pitää vaatteen hinnalla olla. Jäin ilman ostoksia, joten käytän vanhoja vaatteitani.
En myös tilaile vaatteita mistään nettikaupoista.